markedscenter.dk
  • Tilmelding
  • Log ind
  • Ønskeliste
Tilmelding Log ind
🏷 Plaats advertentie
  • Alle kategorier
  • Camping
  • Biltilbehør
  • Boliger
  • Have og byg
  • Til boligen
  • Til børn
  • Tøj og mode
  • Sport og fritid
  • Både
  • Cykler
  • Hobby
  • Computer og spillekonsoller
  • Mobil og telefoni
  • Dyr
  • Billede og lyd
  • Musikinstrumenter
  • Motorcykler og tilbehør
  • Scootere og knallerter
  • Diverse
  • Erhverv
  • Job
  • Ferie
  • Billetter
  • Bøger og blade
Alle kategorier
markedscenter.dk
  • Velkommen, Gæst
  • Hjem
  • Køb
  • Sælg
  • Ønskeliste
  • Tilmelding / Log ind
  1. Hjem
  2. Billede og lyd
  3. Hi-fi og tilbehør
  4. Højttalere, hi-fi
ID: 38686

Højttaler, SONOS, PLAYBASE hvid

€4.595,00

Ingen tilbud er offentliggjort.
Ønskeliste
Rapport
  • Sælger

Sælgerinformation

Morten O.
-
Kontakt sælger
Sælgers andre varer
  • Beskrivelse
Beskrivelse

Højttaler, SONOS, PLAYBASE hvid

!!!BEMÆRK 1 ÅRS GARANTI ENDNU!!! Købt i Elgiganten.
(Jeg har lige mistet min telefon i går, så med mindre du har iMessage, kan du ikke ringe/SMS'e, ind til jeg får nyt simkort, da jeg kører på reservetelefon uden simkort)
Fungerer/spiller som ny. Selvfølgelig med kvittering, alle kabler osv. Kom og se, føl, test og leg. Foretrækker du sort så se min anden annonce, farven er jeg nået frem til ikke betyder så meget for mig alligevel.

(Foretrækker du ikke at møde op personligt på grund af Corona, så tilbyder jeg også gerne noget live-streaming/videopkald hvor du selvfølgelig kan få lov til at høre og prøve alt det af du øsnker :) Jeg leverer uden merpris i storkøbenhavn)

Jeg sælger egentlig bare lidt ud af mit SONOS, da jeg dels har rigtig meget. Og jeg forstiller mig jeg kommer til at få mere brug for pengene med 6-12 måneder uden løn/hjælpepakke/dagpenge eller kontanthjælp, og skal derfor leve af min andelskredit/pensionsopsparing.

Kan også bruges til at få kæmpe 5.1 surround sound hjemmebiograflyd, hvilket er det jeg har. Så overvej seriøst en PLAYBASE + SUB + 2 play 5 2. gen. som er det jeg kører med. Du kan også prøve med et par play:3'ere eller et par ONE's. Kom gerne og leg :)

Den kostede 5.999,-
Min pris 4.595,- Forbeholder mig retten til ikke at besvare skambud... :)

- Ti forstærkede højttalerdrivere – seks mellemtonehøjttalere, tre tweetere og en woofer.
- Ti digitale klasse D-forstærkere.
- Optisk input til at tilslutte til dit tv. Lader Playbase tale DOLBY DIGITAL og stereo.
- Justerbar bas, diskant og lydstyrkekontrol, så det kan tilpasses dine lydpræferencer.
- Autoplay-indstillinger lader dig vælge, om tv-lyden skal afspilles automatisk.

Kan eventuelt sendes med 100%, sikkerhed for køber, hvor du er med live. Forsendelse med GLS koster 55,-


  • Contact Us
  • FAQ
  • Terms & Conditions
  • Privacy Policy